15 Aralık 2014 Pazartesi

Melekler Aramızda

              MELEKLER ARAMIZDA

      Şimdilerde melekleri gökyüzünde aramayın.Çünkü onlar Türkiye nin her yerinde.Hepsi birer tavsiye meleği olarak hayatımızda artık .Blogumda ki ilk yazımda bu harika evi tanıtmaya çalışarak başlamak istedim.En güzel markalarla buluşmak ve hediyeler kazanmak Tavsiye Evi ile mümkün.Binlerce kadın bu etkinliğin bir parçası.Siteye üye olunca anketler,tanıtımlar ve sevdiğin markalar üzerinde söz sahibi olabiliyorsun.Sosyal medyada aktifsen sen Tavsiye meleği olmaya hazırsın demektir.
     Bende bir tavsiye meleği oldum.anketlere ,yarışmalara katılıyorum.Hatta yarışmadan 1 yıllik Loreal Magic Blur kazandım.Harika bir duygu.Ayrıca twitter hesabımdan yeni tavsiye meleği arkadaşlarım oldu.
     Tavsiye kanalını tüm kadınlara tavsiye ediyorum.Bu etkinliklerde olabilmek ayrıcalık.
          

        Kazandığım hediyeler.Mükemmel gözüküyor değil mi.....

4 yorum:

  1. Güzel günlerde kullanin tavsiye melegi olmak ayricaliktir :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim bence de çok güzel tavsiye meleği olmak

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Tavsiye Meleğimiz Yeşim :)

    Blogunuzda ki ilk yazınıza bizimle başlamanız bizi çok mutlu etti. Bu harika

    yazınız için çok teşekkür ederiz. Tavsiye Meleklerimiz her yerde ! Sizinle

    güçleniyor ve sizinle büyüyoruz.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler bugün 11 de sizi izleyeceğin

    YanıtlaSil